♥Min Saknad Till Dig Är Så Sjukt Stor♥

Hej just nu sitter jag vid facebook och chattar med den bästa Amanda som jag inte träffat sen förra året :'( Saknar dig så sjukt mycke verkligen <3 men idag har jag inte gjort någonting :( bara varit ute o suttit vid datan typ sånt :) imon ska jag kanske åka o bada eller något jag vet faktiskt inte :) o på lördag så kommer mina små ungar :) Amanda o Leo :) <3 inte samma Amanda haha den Amanda som INTE på lördag är min typ Bästa kompis :) <3 och den Amanda som KOMMER på lördag är....aa haha lite svårt att förklara :P men nu ska jag nog dra :)
så liten man har varit :P
♥♥SAKNAR DIG♥♥ Kram Elinor♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

saknar dig med , så himla mycket ! <3

2012-02-16 @ 22:31:52
URL: http://mmandaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0