♥Växjö♥

Hej igår var jag o mamma o SHOPPADE :))))) en aning glad tjej här asså :) kom hem från kyrkan för fem minuter sen :) och idag ska kanske jag o wilma vara :))) men här får ni det jag köpte :)
Tröja - JC - 299:- men det va 20% rabatt på det så fick den för 239 ;)
Höga byxor - Pieces - 299:-
Vanligt svart linne - KappAhl - 59:-
Öronhängen - Gina Tricot - 99:-
Hårdonut - Ur&Penn - 49:-
Svart magtröja - H&M - 80:-
Turkos Linne - KappAhl - 59:-
sen köpte jag 2 sense tuggumi - 26:-
det var det så nu ska jag dra :)
KRAM ELINOR♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

fiin blogg!

Har frågestund på bloggen så ställ gärna en fråga om ni har tid! :) Följ mig gärna via bloglovin med!

Kram

2012-02-26 @ 16:15:23
URL: http://matildalundberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0